من و نوشته هام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خدایا یک عرضه و توانی بهم بده بگردم دنبال خودم بدجوری خودمو گم کردم نمی دونم چرا همش خودم رو از عینک بقیه میبینم یه جاهایی خوبه برام مث تجربه است اما اونجایی که بد دارم قضاوت میشم اذیتم می کنه درسته تو خیلی بزرگی کوچیک دیدن خودم در برابر تو حس خوبیه اما در برابر بنده هات فاتحه عزت نفس وانسانیتم  را خونده بد جوری تو سایم نمیخوام هرکی دوست داره به اندازه ذهنیتش منو از سایه بکشه بیرون گاهی اوقات تصمیم میگیرم دیگه چیزی برام مهم نباشه اما نمی تونم آخه آدمم کبک که نیستم سرمو بکنم زیر برف  میدونم لحنم اذیتت می کنه آخه خدایی همه چیزت بی انتهاست حلال مسائلم باش خدایا ، 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.