من و نوشته هام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

دیگه دارم به همه چی شک میکنم امروز فال حافظ گرفتم یعنی هرروز فال حافظ میگیرم هرروزم با خدا بیامرز درگیرم هرکار میکنم با من روراست نیست حرف حرف خودشه در مورد کار فال گرفتم میگه به آرزوهای دور ودراز توجهی نکن در مورد ازدواج فال گرفتم میگه به آرزوهای دور و دراز توجهی نکن وقتی دلم گرفته بود هم همینو گفت شاد هم که بودم همینو گفت خلاصه خودمو به هر دری زدم و با هر قصد و نیتی همینو گفت اینقدر که به این نتیجه رسیدم هرچه برای من آرزوست برای بقیه ایها الناس زندگی روزمره اس بی خیال فال حافظ شدم و رفتم سراغ سعدی و فردوسی و غیره و ذلک تا شاید فرجی بشه که حافظ جان شبی از همین شبها اومد به خوابم و گفت خودت رو درگیرآرزوهای دور دراز نکن کلا سوزنش گیر کرده بود روحش شاد چسبیدم به زندگی و بیخیال فال و تفال الانم تو واقعیت سیر میکنم 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.