من و نوشته هام

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مراقب واگویه های خودت باش« تو بهترینی»  قطعا خدا با خلق کردن تو خواسته تا راهی را نشان بدهد پس با یک جا نشستن و تصمیم گیریهای دیگران نباید این راه را متروکه کنی.تاکه دیگران با ساختن جاده جدید از کنارت بی دلیل رد نشوند گاهی اوقات ضعف هایت را به پیشروی دیگران گره نزن تلاش کن تا از تلاش خودت شوکه شوی و خوشحال ، این اخلاق بد که باید مورد تایید دیگران قرار گیری آن هم برای چندین بار تا که تنها چند قدم لنگان به جلو روی راکنار بگذار، تا با ترسهایت مبارزه نکنی همین هستی وگاها از این بهتر نخواهی شد . فکر کردن به خواسته ها و دائما در تخیل، موفقیت نمی آورد.  ترس .اضطراب.شرم.خجالت.تاییدبی رویه.بی حوصلگی.تخیل بی نتیجه. حسرت .جوش وغصه رو خیلی راحت پرت کن یک گوشه ای بلند شو تا بلند نشی نمیتونی شروع کنی تو زنده ای و جوان، کار پیران یعنی خوردن و خوابیدن و به انتظار مرگ نشستن از تو بعید است حرف شیطان درونت همان کسالت است به آن بی توجه باش و همانی شو که استحقاقش را داری تو سریع راه خودت را پیدا می کنی مثل اطرافیانت‌به همه چیز بدگمان نشو بد گمانی فقط آدمی زاد را از هر نوعی گوشه گیر می کند و به داشته هایش راضی ،گاهی اطمینان به بخت و اقبال و دور واطراف قسمت هایی از وجودت را به خودت نشان میدهد اما نه اطمینانی که از آن ور بام بیافتی اطمینان هوشمندانه پس از همین الان شروع کن و به این فکر نکن که‌ دیرشده نه برای خواستن و توانستن هیچ وقت دیر نیست همانطور که حسرت همیشه تازه است .خودت را خود واقعی ات را نشان بده واین ترسهای بیهوده از جانب خودت را کنار بگذار تا روشنی درونت را ببینی .

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.